П`ятниця
26.04.2024
01:43
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Дошкільний навчальний заклад №9 "Ромашка"
Мирноградської міської ради Донецької області
Головна Реєстрація Вхід
Екологічний паспорт »
Меню сайту

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

ДНЗ № 9 «Ромашка» працює за еколого – валеологічним напрямком.

 

Екологічний паспорт дошкільного закладу №9 «Ромашка»


Дошкільний заклад знаходиться в центрі мікрорайону, де немає великих транспортних потоків. Але недалеко від нього знаходиться два промислових підприємства: шахта імені Димитрова та шахта «Центральна», які несуть екологічну небезпечність. Біля дошкільного закладу знаходиться парк, поле, лісосмуга, які цікаві з точки зору екологічної освіти та покращення стану здоровя дітей. Тут є цікаві обєкти: липова алея, фруктовий сад, поляни з лікарськими рослинами та рослинами, які занесені в «Червону книгу» України.  

 

В звязку з тим, що екологічне становище в районі не зовсім благополучне, ми приділяємо велику увагу еколого-валеологічному вихованню та оздоровленню дітей.

 

Характеристика території дошкільного закладу

Загальні дані

 

Рік будівництва – 1968.
На місці дошкільного закладу раніше був пустир.
Загальна площа земельної ділянки – 12118,1 кв. м
Загальна площа будівлі – 1297,5 кв. м
Загальна площа фруктового саду, ігрових та спортивних майданчиків – 10820,2 кв.м.
Дерев – 168.
Чагарники.
Територія дошкільного закладу рівна, будівля знаходиться в центрі.
Газони займають 75% території, А остання площа приходиться на асфальтовані доріжки та ґрунтові майданчики.
Тіні від дерев достатньо, що в літній період дає можливість проводити цільові прогулянки.
Серед дерев більшість листвяних порід, а тому навесні та взимку на майданчиках багато світла. 
На території дошкільного закладу є ігрові майданчики.
 
Крім цього є спортивна площадка з турником, лабіринтами, драбинками, біговою доріжкою і ямою для стрибків, колодою для вправ з рівноваги, доріжками для профілактики плоскостопості тощо. 

Територія дошкільного закладу огороджена кущами бузку та бирючини і вночі освітлюється ліхтарями денного освітлення.

 

            Рослинний і тваринний світ, ґрунтовий покрив

Рослинний світ

 

          На території дошкільного закладу є різні рослини: дерева, кущі, трав’янисті рослини, мохи, -  що дає вихователям можливість проводити різнопланові заняття з ознайомлення дітей з природою. Дерев на майданчику досить багато. Всі вони в належному стані.
Зустрічаються такі, що окремо ростуть і групи дерев. Крім того впродовж огорожі ростуть липа, клен, тополі.

   Видовий склад дерев: тополя бальзамічна, береза бородавчата, горобина звичайна, липа серцелисна, клен, верба, туя, в’яз, черемха.


         Фруктові дерева: яблуня, груша, слива, вишня, абрикос. Серед дерев переважають екземпляри середньої життєвості.

 

         Кущі: бирючина, жимолость, бузок звичайний, карагана деревовидна, жасмин, калина. В окремих місцях кущі є живою огорожею, а саме: бузок, бирючина.

   

         Газони займають 70-75% території. Культурні трав’янисті рослини мало чисельні і витісняються плевелами. Рослини існують не ізольовано, а в певних природних угрупуваннях, характерною ознакою яких є ярусність.


Завдяки цьому на певній площі можуть розміщуватися різноманітні рослини,

 

бо вони потребують різних умов існування. На галявинах розрізняємо кілька ярусів рослин: високотрав’я,  дрібнотрав'я, мохи. Плевели: кропива дводомна, яснотка біла, полин звичайний, пирій повзучий, лопух павутинний, осот рожевий, лобода розлога, будяк польовий, щавель кінський, свиріпа звичайна, щириця, тимофіївка, конюшина лучна, люцерна, деревій.


Тваринний світ


         На території дошкільного закладу зустрічаються: ворони, галки, горобці, синиці, дятли, снігурі, різні види комах ( метеликів та жуків, в тому числі жужелиці, мухи, комарі, сонечка, оси, джмелі, мурахи, бджоли, павуки) перелік мешканців неповний, тваринний світ потребує додаткових досліджень.
         На території дошкільного закладу переважають природні ґрунти, але є окремі ділянки зі щебенем і іншими будівельними залишками. Добрива не використовуються, але привозиться пісок, є ділянки насипних ґрунтів.
         На ігрових майданчиках витоптаність досягає 60%: грунт дуже щільний, піщаний. Такий же ступінь витоптаності спостерігається і на найбільш витоптаних стежках. Витоптаність газонів невелика, як правило покриття рослинами складає 70-80%. Можна виділити ділянки з щільним ґрунтом поблизу деяких дерев – тих, біля яких часто грають діти. У деяких із дерев оголені і відполіровані корені.

 

Забрудненість території

 

         Забрудненість території середня, так як вона відокремлена від автошляху будинками, школою, деревами і кущами але можливе попадання шкідливих речовин (твердих і газоподібних). Жива огорожа пропускає пил, сніг, шум. Вітровий режим сприятливий, тому що ділянка з трьох сторін захищена високими будівлями, деревами, що пом’якшують пориви вітру.
         Шумовий фон помірний, з відстані 3-5 метрів вільно чути тиху розмову і, навіть, шепіт. Основним джерелом шуму є шум проїжджаючих машин. Територія відвідується легковими машинами і вантажівками, які привозять продукти. В результаті цього асфальт інколи забруднюється.
         Ділянка в цілому чисто прибрана, регулярно прибирається дуже ретельно штатним двірником.

        

Оформлення приміщення

Характеристика будівлі і приміщень

 

         Будівля цегляна, етажність будівлі – 2. Загальна площа будівлі – 1297,5 м², приміщення для занять: групові кімнати, живі куточки, музична зала, психологічний кабінет, кабінети вчителя-логопеда і вчителя-дефектолога, які суміщаються зі спальними кімнатами.
         В приміщення груп є приймальна кімната, кімната особистої гігієни, спальня, ігрова кімната з живим природним куточком, куточком усамітнення, учбовою частиною. В оформленні групових приміщень і коридорів використовуються шпалери, дерев’яні спили, каміння, штучні та живі квіти, дзеркала, панно. При оформленні внутрішніх приміщень використані в основному синтетичні матеріали, шпалери, синтетичні килими.
         Із природних матеріалів використані дерев’яні спили і натуральне каміння.

Живий куточок

 

        Мешканці живих куточків: хвилясті папужки, морські свинки, хом’яки, черепахи.
 
Всі вони оглянуті ветеринаром, про що свідчить виданий сертифікат державного зразка. 
         Мешканці акваріуму: гупії, скалярії, золоті рибки, гурамі, сомики, равлики. Акваріуми з рибками знаходяться в групах. Тварини для живого куточка були подаровані батьками дітей і працівниками дошкільного закладу.

 Найбільш розповсюджені рослини, які знаходяться в приміщеннях груп: хлорофітум, традесканція, фіалки, бальзамін, китайський розан, фікус, нефролепис, гіпеаструм, герань тощо.
         Обладнання і природні матеріали: мушлі, насіння, кора, листя різних дерев, гербарій, колекція каміння, жолуді, шишки, горіхи, дидактичні посібники.

 

Вплив ДНЗ на навколишнє середовище

 

         Відходи: за день викидається 15 кг відходів, в основному харчових.
         Опалення централізоване. На зиму проводиться утеплення вікон і дверей в усіх приміщеннях. 
         Використані хімічні речовини: дезактин та бланідас  – використовується для дезінфекції. Зберігається в медичному кабінеті. Розчин виготовляється медичною сестрою і передається вихователям і помічникам вихователів.
         Також використовуються пральні та миючі засоби, господарче мило.

 

Основні напрямки роботи

 

         Протягом року в дошкільному закладі проходять екологічні свята і театралізовані екологічні дійства. Разом з іншими дошкільними закладами проводяться конкурси та вікторини. З дітьми проводяться заняття з екології на території дошкільного закладу, на пришкільній ділянці ЗОШ № 6 та у полі. 
         В підготовці екологічних свят беруть участь батьки.

 

Благоустрій і використання території ДНЗ

 

        Територія дошкільного закладу достатньо доглянута. Рослинність на території достатньо різноманітна, що дає змогу використовувати її з метою екологічної освіти дітей.  

         На основі проведених досліджень була розроблена схема екологічної стежинки з рекомендаціями по її використанню.

 

Оформлення приміщень


Внутрішнє оформлення дошкільного закладу справляє приємне враження. В приміщеннях є необхідні умови і оснащення для екологічної освіти дітей.


 

Професійна та методична база

 

Для проведення занять з дітьми та організації методичної роботи постійно проводиться  перспективне планування екологічної роботи.     Можливий обмін досвідом з іншими дошкільними закладами міста Димитрова , які переймаються екологічними проблемами.

         Регулярно проводяться семінари серед педагогічного колективу.

         На  батьківських зборах піднімаються екологічні питання; звертається увага  батьків на якісне оздоровлення дітей. Батьки беруть участь  в проведенні робіт з благоустрою території дошкільного закладу.

Форма входу
Логин:
Пароль:

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Погода

Новини
[21.04.2024]  Запитай про вакцинацію в експерта (10)
[21.03.2024]  Атестація педагогічних працівників (19)
[22.01.2024]  День Соборності (40)
[09.01.2024]  Зимові розваги (36)
[09.01.2024]  Тривають заняття з наймолодшими (48)
[09.01.2024]  На гостину завітала Зимонька-зима (38)
[20.10.2023]  НЕБЕЗПЕЧНО!!! ГРВІ, ГРИП!!! (73)

Партнери сайту
Відділ освіти

Офіційний сайт Мирноградської міської ради

Танцевальный портал Донецкого региона