Математика
 
На кінець навчального року учні повинні:
 
 * Розуміти, що навколишні предмети мають певні ознаки (колір, розмір, форму, призначення, розміщення тощо), визначати ці ознаки в предметах;
 * групувати предмети за даною ознакою;
 * розуміти поняття: більший, менший, однакові за розміром; довший, коротший, однакові за довжиною;
 * ширший, вужчий, однакові за шириною; товщий, тонший, однакові за товщиною; вищий, нижчий, однакові за висотою;
 * важчий, легший, однакові за масою;
 * володіти різними способами порівняння;
 * розуміти поняття: швидко, повільно, глибоко, мілко; рано, пізно; близько, далеко; дешево, дорого;
 * розуміти значення слів: над, під, на, за, поруч, зверху, знизу, між, зліва, справа, поза, усередині, навколо;
 * вміти переміщувати предмети у зазначених напрямках;
 * розуміти поняття: кожний, всі, решта, один з, будь – який, стільки само, порівну;
 * розуміти значення слів один і багато;
 * розуміти сутність кількісної і порядкової лічби;
 * називати числа від 1 по 20 в прямому і зворотному порядку, від будь-якого числа до вказаного;
 * розрізняти число і цифру;
 * знати, о кожне наступне число більше попереднього на 1 і навпаки;
 * знати «сусідів» числа в ряду чисел;
 * користуватися знаками =, ‹ , › , +, - ;
 * знати склад числа у межах 10 з двох чисел;
 * володіти культурою запису у зошитах;
 * утворювати двоцифрові числа з десятків і одиниць;
 * визначати кількість десятків і одиниць;
 * розрізняти двоцифрові і одноцифрові числа;
 * порівнювати числа у межах 20;
 * знати назви компонентів та результату дії додавання та віднімання;
 * складати за прикладом на додавання 2 приклада на віднімання;
 * знати і використовувати переставну властивість додавання;
 * знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу чисел, на основі знання взаємозв’язку між додаванням і відніманням;
 * знати напам’ять таблиці додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
 * виконувати додавання і віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20;
 * обчислювати приклади на 2 дії;
 * розуміти сутність поняття числовий вираз;
 * читати числові вирази, що містять одну дію, з використанням термінів: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти різницю, знайти суму;
 * мати уявлення про рівність і нерівність, складати їх за малюнками;
 * розуміти поняття задача; знати структуру задачі;
 * складати та розв’язувати прості задачі; знати типи задач;
 * знати одиниці довжини, маси, місткості, часу; виконувати порівняння та дії над величинами;
 * вимірювати відрізки за допомогою лінійки;
 * креслити відрізок заданої величини;
 * розпізнавати на називати плоскі та геометричні фігури.