Природознавство
 
На кінець навчального року учні повинні:
 
 * мати уявлення про себе як члена певної спільноти (сім’я, школа, місто, країна);
 * називати власне прізвище, ім’я, по батькові;
 * розпізнавати різні сенсорні відчуття під час обстеження предметів (холод, біль, тепло тощо);
 * виявляти властивості обстежуваних предметів (форма, колір, розмір, смак тощо);
 * називати приклади культурного поводження, порушення правил поведінки;
 * виявляти інтерес до способів покращення зовнішнього вигляду, поведінки;
 * мати уявлення про сім’ю, як об’єднання рідних людей; заняття батьків;
 * називати членів сім’ї, їхні імена;
 * розпізнавати позитивні вчинки, які схвалюють у сім’ї і ті, що можуть засмучувати рідних;
 * прагнути бути корисним у сім’ї; шанобливо ставитись до старших, хворих членів сім’ї;
 * мати уявлення про правила культурного поводження зі старшими й однокласниками у найтиповіших життєвих ситуаціях: удома, в школі, храмі, музеї, театрі, кінотеатрі, магазині, пошті; поводитись за столом під час вживання їжі;
 * доречно вживати слова етикету;
 * розрізняти добрі вчинки й ті, що шкодять іншим людям;
 * виконувати правила поведінки школяра;
 * мати уявлення про:
 * розпізнавати рослини та тварини найближчого оточення;
 * виявляти шанобливе ставлення до неживої природи, рослин і тварин найближчого оточення;
 * знати про природні умови міста;
 * називати своє місто, вулицю, домашню адресу;
 * знати 1 – 2 основних пам’яток свого краю;
 * розкривати свій можливий внесок у чистоту, охайність найближчого середовища;
 * мати уявлення про Україну, як незалежну державу
 * знати деякі державні, народні та релігійні свята;
 * виявляти інтерес до участі у відзначені пам’ятних дат;
 * виявляти шанобливе ставлення до символів держави.