·
має знання про природне
довкілля тієї місцевості, де проживає:
·
розпізнає 3 — 5 ( і більше)
видів дерев, кущів, трав'янистих рослин, грибів; кімнатних рослин; ягід,
овочів, фруктів;лікарських рослин; знає
назву, будову рослин, умови і місце зростання, розуміє їх значення у природі та
у житті людини;
·
знає властивості повітря, води,
грунту, може пояснити їх значення у природі та у житті людини;
·
знає, які види водойм (річки,
озера, моря) є у місцевості, де проживає, їх назву, значення у природі та у
житті людини, володіє елементарними правилами природокористування, безпечної
поведінки тощо.
·
знає пори року та їх
послідовність, може розповісти про їх характерні ознаки; про відповідні сезонні
зміни а природі, житті тваринного світу та діяльності людини;
·
має елементарні уявлення про
Космос(компоненти видимого космосу:місяць , зорі, Сонце та невидимого :деякі
планети , комети, сузір'я)
·
має уявлення про соціальне
середовища (сімя , родина , дошкільний навчальний заклад, школа , місто,
країна)
·
знає назву міста в якому мешкає
, назву країни та її столицю
·
має уявлення про інші народи та нації, знає назви 2-3 країн ,
виявляє інтерес до різних професій дорослих.