·
вміє лічити в межах першого
десятка різними способами( лічба кількісна, порядкова, у прямому та зворотному
напрямках, лічба від заданного числа);
·
знає цифри у межах 0 — 9,
утворює числа 1- 10 з одиниць та з двох менших чисел. Встановлює числову
рівність, нерівність,визначає відношення "на скільки більше?”, "на скільки
менше?” , "порівну”, стільки ж”;
·
розв' язує прості арифметичні
та логічні задачі і приклади, виконує дії додавання і віднімання, використовує
знаки плюс(+), мінус(-), дорівнює(=), вміє їх записувати;
·
користується початковими
логічними прийомами, висловлюється за допомогою зв'язок
"і”, "чи”, "якщо”, "то”, "ні”;
·
порівнює предмети за висотою,
вагою, шириною, довжиною, товщиною,загальною
величиною, здійснює класифікацію за цими ознаками;
·
володіє, знаннями про основні
одиниці вимірювання різних величин( см, м), маси ( кг), об'єму (л); має навички
вимірювання за допомогою умовної мірки;
·
розпізнає геометрічні фігури,
знає їх назву, властивості(площинні: круг, овал, трикутник, квадрат,
прямокутник, багатокутник, об'ємні: куля, куб, циліндр, конус); знаходить
подібні форми у навколишніх преметах, малює/ складає предмети з різних
геометрічних фігур або визначає фігури у заданому малюнку, візерунку тощо;
·
орієнтується у розташуванні
предметів у просторі( вгорі, внизу, ліворуч, праворуч, попереду, позаду,
посередені тощо), визначає відстань, викуристовубчи поняття: далеко — близько,
поруч — далі. Вміє визначати розташування предметів відносно себе і будь —
якого предмета,розміщувати предмети на площині ( на столі, в зошиті);
·
диференціює та правильно вживає
часові поняття: сьогодні, завтра, вчора, зараз, згодом, раніше, пізніше;
·
володіє знаннями про одиниці
часу та їх складові:хвилина, година, доба(частини доби- ранок, день, вечір,
ніч), тиждень( назви днів тижня та їх послідовність), місяць( назви 12 місяців
та їх послідовність), рік( пори року- весна, літо, осінь, зима);
·
орієнтується у часі за
допомогою годинника( в межах півгодини за циферблатом) та календаря, вміє ними
користуватися;
·
використовує логіко-математичні
уміння в повсякденному житті;
·
вміє набрати номер телефону
служб порятунку;
·
вміє користуватися пультом
телевізора/аудіо- відеотехніки;
·
має елементарні навички роботи
з комп'ютером;
·
знає свій вік, вік тата, мами
та інших членів родини, знає дату народження, адресу та номер квартири.