·
володіє правильною звуковимовою;
·
регулює дихання і темп у
процесі мовлення;
·
володіє силою, висотою, тембром
голосу;
·
розуміє значення мовлення для
людини;
·
використовує мову в різних
цілях;
·
ефективно спілкується рідною
мовою;
·
розрізняє рідну і чужу мови;
виявляє інтерес до них;
·
має збалансований словниковий
запас з кожної сфери життєдіяльності;
·
розмовляє грамотно, вживає
прості і складні речення;
·
веде діалог невимушено,
підтримує розмову на запропоновану тему;
·
дотримується мовленнєвого
етикету у спілкуванні;
·
самостійно складає монологічні
висловлювання різних типів;
·
отримує задоволення від
читання( дорослим та власного);
·
вільно переказує знайомі
літературні твори, зміст побаченого, розповідає на пам'ять не великі віршованні
твори, складає і відгадує загадки;
·
має уявлення про речення,
слово, склад, звук і букву як одиниці мовлення, вичленовує їх із мовленнєвого
потоку;
·
володіє елементарними навичками
роботи із схемами речення, складовими і звуковими схемами слів;
·
має навички звукового аналізу
простих слів;
·
цікавиться читанням, робить
способи читати;
·
правильно сидить за столом,
тримає олівець і ручку;
·
орієнтується на сторінці
книжни, альбому, зошита, в межах клітинки та ліній у зошитах з лінованою
основою;
·
координує рухи очей та кисті
руки та впевнено рухається по площині, вздовж рядка при виконанні графічних завдань.