$GLOBAL_AheadER$
Меню сайту

Категорії розділу
Медичні поради [44]
Поради практичного психолога [58]
Поради логопеда та дефектолога [15]
Безпека життєдіяльності [20]

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Поради логопеда та дефектолога

Пальчикові вправи (частина 2)
   
    ЇЖАЧОК
 
Вихідна позиція. 
Поставити долоні під кутом одна до однієї. Розташувати пальці однієї руки між пальцями іншої. Ворушити прямими пальчиками.
 
Як ти носиш, їжачок,
Так багато колючок?


    ЧОВЕН
 
Вихідна позиція.
Обидві долоні поставлені на ребро і з’єднані "ківшиком", великі пальці притиснуті до долонь.
 
По річці плине човен,
Він дітлахами повен.



    ПАРОПЛАВ
 
Вихідна позиція.
Обидві долоні з’єднані "ківшиком", усі пальці, крім великих спрямовані у бік "від себе", а великі пальці підняті уверх та з’єднані – це "труба".

Пароплав пливе по річці,
Дим з труби, немов із пічки.



    РІЧКА ТА РИБКА
 
Річка – хвилястий, плавний рух розслаблених кистей рук.
Рибка. Вихідна позиція. 
Випрямлені долоні притиснуті одна до одної. Пальці спрямовані в бік "від себе".
Повертати зімкнуті долоні управо та уліво, імітуючи рухи риби хвостом.
 
Хвостиком б’є наша рибка маленька,
В річці живе ця манюня гарненька.

    ДЕРЕВА
 
Вихідна позиція. 
Розташувати кисті рук перед собою, долонями до себе. Пальці розведені в сторони та напружені. Після виконання вправи струсити кисті рук.
 
Вітер залетів у гай.
Ти дерева не гойдай,
(Качати руками з боку у бік)
 
Дуже гілки не клони,
Щоб не тріснули вони!
(Качати руками униз – уверх,
не згибаючи пальців)



    ПТАХ П’Є ВОДУ
 
Вихідна позиція. 
Пальці зложити пучкою – це "дзьоб". Не відриваючи лікоть від столу, "дзьобом" торкнутися столу. Далі – імітувати рухи птаха: узяти "воду", підняти "голову", поклацати "дзьобом".
 
Птах дістався до криниці,
Хоче випити водиці.



    ПТАХ ЛЕТИТЬ
 
Вихідна позиція. 
Руки розташувати перед собою (долонями до себе). Великі пальці сплести – це "голова" птаха. Решта пальців – "крила". Помахати ними.
 
В небі пташечка летіла,
На галявину присіла.
(Помахати "крилами")
 
Посиділа, відпочила, 
Й до гніздечка полетіла.
(Притиснути долоні до себе)



    КВІТКА
 
Вихідна позиція.
Долоні підняті угору, пальці створюють "пуп’янок", основи кистей притиснуті одна до другої.
Квітка "розпускається": розводимо одночасно пальці рук у боки, а потім зводимо пальці разом.
 
Вранці сонечко зійшло, розпустилась квітка.
А увечері закриє пелюсточки швидко.

 

 
    ДОНЕЧКА
 
При виконанні вправи руки розташовані на столі.
Почергова зміна положень на рахунок "раз – два".
"Раз": ліва рука - кулачок, права рука – долонька.
"Два": ліва рука – долонька, права рука – кулачок.
Повторити декілька разів.
 
Кулачок, долонька є у мами донька,
Ось долонька, кулачок, 
Ходить донька у садок.
 
    СТІЛЕЦЬ
 
    Варіант 1.
Вихідна позиція. Ліву долоню поставити вертикально, пальці уверх – це "спинка" стільця. До неї приставити кулачок правої руки – це "сидіння".
 
Нумо, дітки, молодці, посідаймо на стільці.
Небагато треба вміння –
Зробим спинку і сидіння.
 
    Варіант 2 (ускладнений).
Змінювати положення рук почергово на рахунок "раз-два".
"Раз": ліва рука - "спинка", права рука - "сидіння".
"Два": права рука - "спинка", ліва рука – "сидіння".


    СТІЛ
 
    Варіант 1.
Вихідна позиція. Ліву руку стиснути у кулак – це "ніжка" столу. Зверху накрити "ніжку" випрямленою долонею правої руки – це кришка "столу".
 
Кулачок це буде ніжка,
А долонька буде кришка.
Поміняли ручки враз, 
Буде інший стіл у нас.
 
    Варіант 2.
На рахунок "раз-два" по черзі змінювати положення рук.



    ВОРОТА
 
Вихідна позиція. 
Долоні поставити на ребро, пальцями один до одного – "ворота зачинені". Пальці випрямлені та напружені.
 
Ми ворота зачинили, 
В дім нікого не пустили.
 
Ворота відчиняються та зачиняються.
Вихідна позиція: дивися пункт 1.
Потім розвернути долоні паралельно одна до однієї, пальці спрямовані від себе. Повернутися у вихідну позицію.
 
А коли відчиним їх, 
Друзів впустимо своїх.







Категорія: Поради логопеда та дефектолога | Додав: Clip (16.10.2013)
Переглядів: 1597 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логин:
Пароль:

Погода

Новини
[21.04.2024]  Запитай про вакцинацію в експерта (11)
[21.03.2024]  Атестація педагогічних працівників (24)
[22.01.2024]  День Соборності (45)
[09.01.2024]  Зимові розваги (39)
[09.01.2024]  Тривають заняття з наймолодшими (52)
[09.01.2024]  На гостину завітала Зимонька-зима (42)
[20.10.2023]  НЕБЕЗПЕЧНО!!! ГРВІ, ГРИП!!! (76)

Партнери сайту
Відділ освіти

Офіційний сайт Мирноградської міської ради

Танцевальный портал Донецкого региона