Фітбол-гімнастика в дитячому садку. Стаття О.П. Степаненко, вихователя групи дітей із ЗПР.
Сьогодні здоров’язбережувальні технології відіграють значну роль у організації життєдіяльності дошкільників. Однією з таких технологій є фітнес. Для дітей спеціалізованих груп, однією з ефективних форм роботи є методика роботи з корекційними м’ячами, або фітболами. Скачати.
Майстер-клас для батьків «Пальчиковийтренінг». О.В.Доценко, вчитель-дефектолог ДНЗ №9 «Ромашка» м.Мирноград Донецької області.
В розробці використані такі здоров’язберігаючі технологіїяк: артикуляційна та дихальна гімнастика, пальчикові вправи, психогімнастика, вправи на релаксацію, музикотерапія, які стануть у нагоді батькам, які закріплюють матеріал вдома.Скачати.
Барви весни. Інтегроване заняття в логопедичній групі.Г.В.Мацюк, учитель-логопед ДНЗ №9 «Ромашка» м. Мирноград.
Конспект спільного заняття дітей логопедичної групи та їх батьків, в якому не тільки вирішуються питання роботи з дітьми, а і поширення знань та вмінь батьків працювати над удосконаленням мовленнєвого розвитку дітей. Скачати.
Використання арттерапевтичних методів та прийомів у роботі з дітьми – логопатами.Г.В.Мацюк, учитель-логопед ДНЗ №9 «Ромашка» м. Мирноград Донецької області.
Стаття знайомить з арттерапевтичними методами та прийомами, які використовуються в дошкільному закладі для роботи з дітьми, які мають вади мовлення. Скачати.
«Мандруємо у казку». Бінарне інтегроване логопедичне заняття для дітей середнього віку.Мацюк А.В., Обадіна С.Ю., Кириченко В.А., педагоги ДНЗ №9 «Ромашка» м.Мирноград.
Наданий в занятті матеріал сприяє розвитку мовленнєвих та мімічних рухів, формуванню чіткого інтонування, удосконалює чітку вимову поставлених звуків, забезпечує роботу над мовленнєвим диханням, розвиває координацію рухів. Скачати.
«Маленькі майстри». З досвіду роботи вихователя.С.Ю.Обадіна, вихователь логопедичноъ групи ДНЗ №9 «Ромашка» м. Мирноград.
Розвиток дрібної моторики пальців рук – один із найважливіших пунктів у корекційній роботі. Допомога вихователя в цьому просто необхідна. Пропонуємо увазі колег матеріал творчого заняття. Скачати.
Заняття за темою «Мандруємо у світ чистої мови» (середня група).А.В.Мацюк, В.А.Кириченко.
Формування почуття ритму в дітей з порушенням мовлення – один із пунктів корекційної роботи, оскільки розвиток загальної моторики впливає на фізичний і психічний потенціал дитини. Педагоги діляться досвідом роботи з використанням на своїх заняттях елементів логоритміки. Скачати.
Дикі тварини. Інтегроване під групове заняття для дітей із ЗПР. Доценко О.В. Журнал «Логопед» №8(32) 2013р.
В даному занятті значна увага приділена розвитку артикуляційних умінь, фонематичного слуху, чіткій вимові та дикції, щоденному поповненню, активізації лексичного запасу дітей з різних сфер життєдіяльності. Скачати.
Логопедична робота в дошкільному навчальному закладі. Автори-упорядники: Г.В.Мацюк, Л.П.Яценко, В.А.Кириченко, С.Ю.Обадіна, педагоги ДНЗ №9 «Ромашка» м.Мирноград Донецької області.
В книжці запропоновано систему ігор та вправ для проведення корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають вади мовлення та знижений рівень пізнавальної активності, а також потребують комплексної допомоги з боку дорослих у розвитку та пізнанні навколишнього світу. Скачати.
Комплекс вправ з фітболом.Учитель-дефектолог ДНЗ №9 «Ромашка» м.Мирноград О.В.Доценко.
Однією з ефективних форм оздоровчої роботи з дошкільниками є методика роботи з корекційними м’ячами, або фітболами. До вашої уваги методика проведення фітбол-гімнастики.Скачати.
Механізм дії сухого басейну. Учитель-дефектолог ДНЗ №9 «Ромашка» м.Мирноград О.В.Доценко.
Сухий басейн здійснює всебічний вплив на організм дитини - нормалізує діяльність центральної нервової системи, покращує діяльність серцево-судинної системи, органів дихання, опорно-рухового апарату, активізує перебіг обмінних процесів, сприяє нормалізації маси тіла, надає загартовуючого ефекту, сприяє сенсорному розвитку, створює позитивний психоемоційний фон. Пропонуємо Вам переглянути перелік ігор в сухому басейні.Скачати.